Hippiestyle

Nej hörrni, imorse var det tungt att gå upp. Som vanligt piggnar man på sig när man kommer ut, på tåget klipper ögonlocken och så är man helt slut lagom till man har kommit fram till jobbet. Det är superskönt att sova inne i stan så man kan gå upp senare men fördelen med att åka från Nynäs är att jag har gott om tid med att fixa och dona innan jag slår upp dörrarna. Inte för att jag vill vara så tidig, lite överdrivet att vara här trettiofem minuter innan, men dagar som denna när man är lite seg så är det skönt att ta sin tid. Ingen stress. Allt är fixat så att jag på bästa sätt kan serva alla som kilar in. Men det viktigaste, INGA klagomål!

Hitills har det inte hänt så mycket. Chefen är nere i gymmet som vanligt (jag är INTE rädd!) och för en liten stund sen kom hippien in. Hippien är en urtrevlig tjej i 40-årsåldern som har sjukt tuff klädstil som ni säkert förstår drar åt hippehållet. Idag har hon till exempel en fotsida långklänning i tunnt, storblommigt sommartyg. Ascool! Själv är jag lite smårockig med cheapkjolen och min Six pistols-tisha från Thailand. Annars ser jag nog bara allmänt trött ut idag, I think. Just nu surplar jag te, har nästan smakat alla sorter nu, och surfar runt lite innan jag ska plugga. Igår gick det riktigt bra och jag har koll på det mesta vilket känns skönt. Igår var det mest kolla av, idag "fördjupa" mig.

Antar att det kommer komma fler inlägg emellanåt. Stay tune!

Och GRATTIS alla pappor därute, speciellt min fina, på Fars Dag!

2008-11-09 | 11:34:30 | Dagliga | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback