Helf!

Idag försökte jag hitta ackord till en låt av Jason Mraz men till vilken nytta? Den var helt omöjlig att finna! Jag sökte efter texten på letssingit men kunde inte hitta den någonstans. Funderar på att fråga Kristian lite snällt om han vill spela den med mig på Öppet Hus, unplugged. Men jag måste ju hitta den först också, annars blir det lite svårt. Jag vet en person jag kan fråga, annars är det kört. Too bad för den är grym... Måste hitta en backup...

Home, sweet home. Efter lite middag är jag mätt och belåten i magen, snart ska det duschas och sen slappas i soffan som jag sa förut. Looking forward to it! Mor har köpt kladdkaka också. Varm kladdkaka med vaniljglass, mmmm....

2008-11-08 | 19:14:38 | Dagliga | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback