Fyraminuter

Jag stod här i godan ro, mätt och belåten i magen, men något undrande över vad jag skulle hitta på härnäst. Så kom jag på att fröken Y hade nämnt något om att hennes gubbe skriver blogg. Som tur var kom jag ihåg vad den hette så jag klickade mig dit. Först trodde jag inte att det var hans, såhär kan väl inte den herren skriva, men åjo, det kan han visst! Jag blev riktigt glad faktiskt, att han har blivit den personen han är nu. Missförstå mig rätt, han var urtrevlig förr i tiden också men låt oss säga att han hade sina stunder då jag inte riktigt förstod mig på honom. Jaja, enough said, jag tycker bara att det är så roligt. Dessutom så passar fröken och hennes gubbe alldeles utmärkt ihop! Nästan så man blir lite avis...

Länken finner ni precis här under...
fyraminuter.blogg.se

2008-11-09 | 13:21:21 | Dagliga | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Y

Men sötis då. Det här var nog det finaste jag läst på länge. Tänk att en komplimang till någon annan kan värma mer än en till en själv. :)

Men visst var det lite konstigt när vi träffades ändå.. A och Y!? Haha.



Gulliga du! :D

2008-11-10 // 16:29:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback