Freezing!

Det är kallt häruppe i  min lilla repa. Jag gör just nu allt för att försöka få lite värme. Först blev jag tyvärr tvungen att ta en tripp och hämta tvätten vilket inte förbättrade min kyliga situatuion, snarare försämrade den. Jag ville springa från port till port men det gick ju inte. Inte med mina gummitofflor. Det fanns dock en positiv sak med att vara tvungen att gå ut. Tvätten var ju tumlad och alldeles varm och gosig. Jag tog på mig en badrock och knöt en handduk runt halsen. Mysigt varmt! När jag sen gick för att hänga in badrocken i damernas ställde jag mig i bastun ett tag. Tacka gudarna för den! Den värmde upp mina kläder litegrann så nu är jag i alla fall ljummen igen.

Nu, lunch! Varm mat i magen borde hjälpa till tycker jag.

2008-11-23 | 12:31:16 | Dagliga | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» aj

haha, morgonrock och halsduk + ett par gummitofflor det skulle jag vilja se :D

2008-11-23 // 19:09:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback