Dittan och datten

Finally home! Jag har tänkt på en sak under lovet och luftade mina tankar hos Kim medan vi bytte om till träning. Egentligen så har folk sjukt långa dagar. Min måndag till exempel, upp halv sju och hemma igen halv nio. Mer än ett halvt dygn för bövelen! Då undrar jag lite vad jag gör med mitt liv, mina dagar. Springer jag bort dom? Det tror jag inte, det är ju inte så varje dag och jag har ju kul. Jag gör ingenting som är tråkigt liksom. Men det är värt att tänka på. Värdefullt liksom.

Som sagt, äntligen hemma och nu ska det duschas och borstas tänder innan jag ska springa i säng. Krypa ner under det kalla täcket, huttra till och sen känna hur det långsamt stiger till perfekt temperatur. Ååååh!
Idag fick vi reda på att vi ska till operan imorgon. Vi visste om att vi skulle dit men inte hur eller vilken tid osv. Åttatåget blev det i alla fall så ingen sovmorgon där inte. Typiskt! Sen körlektion, nervöst, och körträning, kul!

Time to sleep!

2008-11-03 | 22:03:30 | Dagliga | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Antonia

vilken tur att jag läser din blogg, annars hade jag åkt till skolan som en annan idiot :P

2008-11-03 // 22:53:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback