Tisdag

Har varit lite dåligt med uppdatering på sistone men det är väl förståerligt. När mister var borta skrev jag tre-fyra inlägg om dagen nästan har jag märkt. Nu är han hemma = mindre blogg, mer pussande!

Igår fick vi reda på vad vi fick på naturprovet. MVG! Äntligen! Jag blev överlycklig!
Vi pratade även hormoner och därmed kom vi in på könsorganen. det första vi fick göra vad att komma på så många olika namn som möjligt. Dom vanligaste, typ fitta och kuk, dök såklart upp men även några bubblare. Vad sägs om Greken, brödrosten eller plupp? Ni kan ju försöka lista ut vilket namn som passar ihop med vad. Jag och Y:et fick även några chockerande nyheter, om vad är tyvärr hemligt. Det var bara så roligt eftersom bådas ögonbryn åkte upp till hårfästet och hakorna flög ner till golvet samtidigt som vi tittade på varandra. Vi kunde inte hålla oss för skratt!
Istället för att åka på träning åkte jag iväg på ett besök på Kulturama med dansen för att titta på musikallinjens treors projekarbete, en musikal vid namn Side show. Jag var inte så himla sugen måste jag erkänna men jag är glad att jag åkte. Den var grym! Dom var grymma! Punkt.

Idag har vi varit uppe i musikhuset hela dagen eftersom Monica är borta denna och nästa vecka. Alla hennes lektioner är inställda och ersatta med musikrep inför showen. Funfunfun! Allt gick bra fast jag får en brinnande känsla av ansträngning i mitt högra lår av kompet. Men det är bara att öva. Övaövaöva...

Nu är det dags för bed med mister! Kortfattat inlägg blev det. Så kan det vara ibland. Ciao.

2008-05-13 | 22:49:25 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback