Nattens slöja lägger sig men inga stjärnor lyser inatt

Jag är trött vilket är bra, då kommer jag förhoppningsvis somna ganska snabbt. Och det börjar bli dags nu, klockan är ju ändå halv ett. Måste bara sparka min sovande familj ur soffan så jag får bädda. Det där lät väldigt brutalt men ni förstår vad jag menar...

Jag har bestämt att skita i mitt special MVG-prov på måndag och bara plugga till ett VG på det vanliga. Dundersnälla pappa ringde till min lärare och hörde sig för hur det blir med MVG.et senare, ifall jag kan plugga upp det. Jag tog även ett litet snack med henne, gulliga Annelie, och det bestämdes att jag får helt enkelt fixa det i trean. Om jag fortfarande är i ett så desperat behov av det där jävla MVG:et då. Jag hatar att jag inte orkar, jag bryr mig ju aldrig om att något tar emot. Kämpar alltid på ändå. Jag vill bara släppa mina extra tunga kilon just nu och bara springa bort, långt bort. Slänga mig på en äng full med blommor och bara ligga. Jag skulle säkert landa i koskit...



Stoppa mig innan jag går för långt
Stoppa mig nu så slipper jag ångra mitt enda liv
Stoppa mig innan jag går för långt
Demonerna är ju redan så många
Så lite tid, i mitt enda liv

Jag vet precis hur det känns, ruset är starkt men kort
Jag vill inte dö igen, jag vill inte väljas bort

2008-05-31 | 00:44:35 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback