Måndag

Måndagmorgon igen mina vänner! Datakunskap som vanligt, det kanske märks? Annars hade jag inte skrivit ett inlägg vid den här tiden. Sitter dessutom och lyssnar på låtarna som min darling så snällt lade in på min mp3 yesterday. Did I say thank you?

Det var lite kämpigt att gå upp imorse och jag snoozade (eller hur det nu stavas?) faktiskt för första gången i mitt liv. Två gånger till och med! Märks det att skolan snart är slut? I'm finished! Och nu kommer tre kämpiga veckor med mycket plugg. Usch, usch, usch! Men sen är det sommar med mister och alla andra/allt annat mysigt. Såå bra! Min älskling var en trött en imorse så han fick ligga på min axel, halvsomna och sniffa. Jag luktar gott.

Dumrune vill inte låta oss se excelprovet förrän på fredag! Jag dör, jag vill veta nu!! Om jag ler fint och frågar med min bästa röst kanske jag bara kan få veta vad jag fick. Sätta på kvinnocharmen sådär på morgonkvisten. Sweep him off his feet.
Äh, who am I kidding? Jag har ingen sån heller, jag är fortfaranda flicka!

Nu ska jag "gå på toa" och se ifall mister sitter och väntar på sin kudde i soffan. Toodeloo!

2008-05-19 | 08:55:24 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback