Måndag

Jag älskar bussar! Eller älskar och älskar, kanske inte. Men nu gör jag det! I alla fall en stund.
Det är nämligen så att tågbussarna går en gång i halvtimmen hela tiden! Hur underbart är inte det? Som idag, jag kom som vanligt till VH då det är fyrtio minuter kvar tills bussen går. Jag sätter mig i en väntkur och passar på att plugga GEMU. Hoppsan, vad är det jag ser? Klockan är fem i åtta och det rullar upp en 35x utanför. Den tog jag minsann hem och kom hem en halvtimme tidigare, hur skönt som helst. Detta sker ju även på helgerna. Jag kan faktiskt ta att tågen inte kommer gå på hela sommaren om jag får halvtimmestrafik around the clock. I like.

Det blev ingen erigerad penis idag på naturkunskapen till alla tjejers stora besvikelse. Det blev en genomgång om graviditet och repetition istället men det betydde att jag fick sluta tidigare så jag fick komma iväg till träningen. Berndt dök inte upp så vi tjejer höll i träningen själva vilket faktiskt var skönt. Vi fick göra vad vi ville och det blev faktiskt en bra träning. Bara match i princip med fys på slutet men det var ordentligt, jag var trött efteråt vilket kändes väldigt bra.

Imorgon ska jag provjobba! Läskigt som tusan men jag ska vara cool och göra mitt bästa. Wish me luck!

Jag var så dum att jag glömde mjukisbyxor att sätta på efter träningen idag. Om ni såg en långskånk med svart vinterjacka, blåa shorts och höga converse vid estö fotbllsplan runt halv nio så var det jag. Hoppas att alla som såg mig läser detta så de vet att jag inte är en knäppis utan byxor... Jisses!

2008-05-19 | 21:52:08 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback