Kom vi tar stigen, vi går bort över ängarna

Jag fick mig en liten chat innan jag skulle lägga mig och det gjorde nog hela proceduren att somna lite lättare. Jag hade Peter i öronen och jag lyssnade nog bara på två-tre låtar innan jag somnade. Inga drömmar heller vilket var skönt. Blev väckt av papi vid nio då det var frukost. Och eftersom jag slipper plugga så har jag legat ute på gräsmattan och solat. Så otroligt skönt att bara ligga, med peter i öronen såklart, och bara vara. Som jag har längtat! Och när man har legat ett tag så känns det som att kroppen bara försvinner, som att den sover fast man själv är vaken. Total avslappning. Jag passade på att plugga också, lite nytta måste man ju göra. Men så länge solen skiner så får jag energi.

Nu har jag gått in och tagit en snabb kall dusch för att skölja bort solkrämen och strax är det tänkt att pappas Karin ska komma och då det blir det promenad runt ringvägen med stopp på fiket. Jag kan redan känna smaken av kladdkaka i min mun... På hemvägen ska vi gå förbi mamma så jag kan få prova min efterlängtade Gladiatorsandaler som hon så snällt köpte igår i Haninge. Min älskade mamma! Jag hoppas för allt i världen att dom passar.

Ikväll blir det middag, mys och handboll på TV - tjoho!


2008-05-31 | 14:01:37 | | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» http://TUMADRE.blogg.se

Jag är ledsen om du inte vill ha "reklam" men jag är med i en tävling där den tävlingsdeltagaren som får flest unika klick på sin länk vinner ett resepresenkort värde 20 000 kronor! Om du har två
sekunder över, så klicka gärna på denna länken: www.alltforforaldrar.se/kul/promo/extpage/206 Då blir jag och mina barn glada för vi har aldrig varit på semester!

För övrigt är du välkommen att kika in på mina tävlingar i bloggen där du bland annat har möjlighet att vinna valfritt klädesplagg eller presentkort!

2008-05-31 // 14:21:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback