I'm back!

Men bara en snabbis är jag rädd. Skolan kommer ta över mitt liv dessa sista veckorna som är kvar. Närmast har vi ett GEMUprov jag måste få minst VG på, sen två naturkunskapsprov - ett vanligt + ett MVG prov och sen är det ju såklart också arbetet med avslutningsshowen. Jag längtar grymt mycket till sommarlovet! Då ska jag make up for every missed minute med söta mister som är så snäll och står ut med vårt "distansförhållande" som råder för tillfället.

Provjobbningen gick finfint och idag ska jag ringa och komma överens om ännu en provdag då jag ska få sätta mig in lite mer. Det var så himla lugnt när jag jobbade i tisdags så jag måste få känna lite press. Om jag jobbar där i sommar så är det garanterat att jag även får ett fast halvtidsarbete hos dom i höst, typ helgjobb. Hoppas att det kommer fixa sig med mitt schema också så jag kanske kan jobba någon kväll i veckan. Grymt med ett jobb och lite cash i fickan!

Idag är det fredag vilket brukar betyda mys med mister men han har match ikväll och jag måste även passa på att plugga. Kulkulkul! Jag ska passa på att pussa på honom lite innan jag åker hem från skolan eftersom vi inte vet om vi hinner träffas något i helgen. Imorgon är det nämligen dags för avslutning på Telegrafen och då ska det sjungas som bara den! Fast just nu låter jag som en femtonårig grabb i målbrottet - som alltid när jag ska framträda med sång. Men jag ska knarka halstabletter hela dagen idag och imorgon så det löser sig.
Det är för övrigt mellan 13 och 15 - kom förbi vetjja! Endast femton kronor i inträde, billigt billigt.

Direkt efter Telegrafen skjutsar papi till Österhaninge kyrka för Dannes bröllop där alla tjejer i laget ska hjälpa till att servera och annat smått och gott. Mucklan har shoppat loss på HM så vi kommer alla att ha likadana fina vita skjortor. Very pretty!

Nu dröjer det säkert ett tag innan jag skriver igen så ciao så länge!

MVG på Excel - I'm a pro!

2008-05-23 | 13:06:11 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback