Fredag

Jag stannade kvar i skolan med mister som vanligt, jag kunde helt enkelt inte slita mig. Jag pussade på honom i nacken lite då och då, hoppas han inte tyckte att jag var jobbig. Han satt nämligen och jobbade på ett multimediaarbete. Men han såg nog minsann inte ut att ogilla det precis i alla fall...

När han hade slutat gick vi bort till Kvantum där vi skiljdes åt på bussar åt varsitt håll. När jag kom hem städade jag undan i lägenheten och satte mig sen för att plugga. Vid halv sju kom mami hem så då fixade vi middag som bestod av plockmat. Kyckling, kalkon, parma, körsbärstomater, ja ni fattar grejen. Urgott! Dessutom visade ettan Peter Jöbacks konsert som vi var och såg på oscarsteatern i januari vilket gjorde kvällen ännu bättre. Dom visade ju tyvärr inte hela, hade klippt bort allt "mellanprat" och några låtar men det var ljuvligt ändå. Jag fick tillbaka den där underbara känslan jag hade hela konserten när jag satt där i soffan. Han är för härlig! Sen kollade jag på när Carina berg flyttade in hos Martin Stenmarck vilket var väldigt roligt. Carina har en sån skön personlighet och martin också dessutom.

Efter mer plugg så har jag nu hamnat här. Tänkte sitta en stund innan jag går och lägger mig.
Telegrafen imorgon som sagt och rösten kändes faktiskt bättre ikväll när jag prövade den i duschen så det blir nog inte alltför hemskt imorgon. Jag vill bara inte förstöra för Y:et och alla andra. Där ska dom ha en seriös dansavslutning och så kommer jag och kraxar. Usch! Men mamma har köpt två halstablettpåsar till mig så jag kan slösa. Och så lite te med honung uppepå det så kirrar jag biffen. Jag längtar, det ska bli grymt kul!
Sen får jag ju spendera resten av eftermiddagen/kvällen med mina härliga brudar i haninge. Great!

Förlåt mig sugarmonkey... I'll make it up to you.

2008-05-23 | 23:51:29 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback