Det finns stunder då jag fortfarande inte kan fatta att du är min

Så jag sjöng varje sång för dig,
varje ord, varje gång för dig,
och jag tänkte att nånstans lyssnar du
Jag tänkte att någonstans letar, någonstans lyssnar
Någonstans längtar du



Jag tror på dig
genom både tårarna och skratten
Jag tror på dig
även när jag glider bort
Jag tror på dig
i skymmingen och dagen efter
Och när morgonen är här
vart på jorden jag än är
du är aldrig långt ifrån min hand

Jag tror på dig
när vintern smälter till sommar
Jag tror på dig
när det vita blir till svart
Jag tror på dig
även när dom räknar ut mig
Åh, om än marken viker
om än vännerna sviker
ingenting kan få mig gå tillbaks

Så du, plöj en väg för mig
å låt den öppna sig
mot evighetens starka hav
Å du, ingen smärta tar på mig
ingen storm kan stoppa mig
jag vet berg kan flytta sig
för jag tror på dig

2008-05-03 | 00:24:31 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback