Dåtid, nutid, framtid

För fem år sedan.. var jag liten och livet var ännu simpelt
För tre år sedan.. fick jag mina första avgångsbetyg och blev dumpad av min första riktiga pojkvän
För ett år sedan.. såg jag fram emot en underbar sommar med mina nyvunna vänner
Igår.. längtade jag efter en joakim att ha bredvid i sängen
Nu.. ska jag borsta tänderna och lägga mig med ljuvliga mister i örat
Imorgon.. ska jag äntligen få träffa min alldeles egna gossipgirl
Om ett år.. kommer jag vara deprimerad över att snart gå ut trean
Om tre år.. har jag förhoppningsvis min 2½ i centrum att dela med mister och en pågående musikutbildning av något slag

2008-05-18 | 23:27:23 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback