2

Nu har mister varit uppe i luften cirka två½ timme... Dom lyfte (förhoppningsvis) klockan ett (20:00 här) från bankok tror jag och kommer (förhoppningsvis) landa på Arlanda vid sju på morgonen. Jag sa till honom att han kunde ringa mig då om han ville eftersom jag ändå ska gå upp då. Jag ska ju nämligen dansa imorgon, genrep klockan nio på vågen. Ingen sovmorgon här inte! Jag ska vara där heelaa dagen, sista föreställningen är klockan 19 på kvällen, och jag är tyvärr bara med på en dans. Jag vet inte hur lång resten utav showen är, men det känns lite sådär faktiskt. Men min mami har i alla fall varit ursnäll och köpt en fetaost-pastasallad (känner den kvinnan mig eller?) och en supergullig liten flaska Loka Kaktus. Jag tror att det är en 33cl-flaska. Hör på den ni! En flaska som är 33cl. Inte varje dag. Eller är det bara jag som är sjukt efter?

Idag har jag i alla fall varit duktig och skrivit idrottsuppgift, ett eget träningsprogram med utvärdering och annat. Det blir asbra! Jag kan ju dessutom sätta mig och skriva imorgon om jag får dötid någonstans eftersom jag faktiskt har ett bibliotek i samma byggnad. Jag kan ju passa på att låna lite engelska romaner också, siktar ju på MVG i engelska C till hösten. Som jag för övrigt får ha med mister! Hur bra blir inte det? Då kan vi sitta och plugga ihop med varsin temugg (ett engelskt måste!) i skenet från mina Grödbyljus. Ta pusspauser lite då och då. Som rebban skulle ha sagt "Asbra"!
Robin säger att jag är sjuk i huvudet som väljer att ha två individuella val i trean också. Jag har ju haft det nu i tvåan, dans och naturkunskap, och i trean ska jag ha Kör B och engelska C. Egentligen hade jag inte behövt välja något alls till trean, men vafan! Man ska passa på att trycka in så mycket kunskap som möjligt när man har chansen. Kör B vill jag jättegärna ha och som vi har fått kämpa för att få det intryckt på vårt schema. Vi skulle egentligen fått ha det redan i tvåan men på något konstigt sätt försvann kursen. Men nu har vi minsann puschat på "stackars" Hasse och jag kan säga att tjat och påtryckningar faktiskt lönar sig. Vad det gäller engelska C så är ju den kursen numera en meritkurs, man får lite extrapoäng för att ha läst den, och vem vill inte ha det? Det skulle i och för sig inte skada med en sovmorgon eller en tidigare eftermiddag när alla andra får stanna kvar i skolan och ha en lektion till. Som jag har blivit retad i princip varje måndageftermiddag av R&K.
Ska du till bussen nu Amanda? Nej juuste, du har ju naturkunskap! Stackars dig, HAHA!
Jag kan säga att dom inte tyckte så synd om mig....

Nej, nu ska jag tillbaka till mami och Indiana Jones. Har suttit vid datan för att leta skor till skolavslutningen. Jag försöker hitta dom ultimata jesussandalerna. Tänk bruna med ganska högt skaft, min vita långa klänning och en chic liten väska, eventuellt kuvertväska. Me like! Lite hippie sådär, speciellt med mitt långa hår också. Just the way I like it. Jag önskar att jag hade levt på sextiotalet, hippiens tidsålder! Inte för att jag vill ha en massa frigjort sex med en massa olika freespirited (wich means höga!) människor. Nej. Endast för klädernas skull.

I wish I was a punkrocker with flowers in my hair


Mr.Handsome - bra för både kropp och skäl
Varsågod honey, din perfekta slogan!

2008-05-09 | 22:32:30 | | 3 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Rebb

men såna pauser e ju "asbra"! ;D

2008-05-12 // 19:23:23
» YET

ååh pusspauser - det gillar vi! och angående showen - du var awesome! hörde du mitt skrik? haha :D

2008-05-12 // 22:34:07
» Amanda

Rebb: det visste jag väl att du skulle tycka! ;)
Yet: haha, yes jag hörde :D thanks bruden, känns skönt att höra :)

2008-05-13 // 22:56:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback