2

HAHAHAHAH, 2 DAGAR KVAAAAAR!!!!! Fast han landar ju som sagt imorgon men vi träffas inte förrän på söndag. Och då blir det överraskning!

Det är helt sjukt varmt ute! Jag var i princip en blöt pöl när jag kom hem så det var fort ur kläderna, på med shorts och t-shirt och öppna alla fönster och balkongdörren. Ibland är det bra att bo högst upp på ett berg där det nästan alltid blåser. Korsdrag i hela lägenheten. Underbart!

Idag har det varit en skön, ganska slapp dag. Först engelska och svenska där jag faktiskt gjorde allt man skulle. Jag tror att jag vissa dagar helt enkelt jobbar bättre när inte Monica är around, hon var nämligen borta och gjorde muntliga nationella i engelska med några från klassen. Sen blev det lunch, vår tidigaste, tio över tio. När jag kom till mitt skåp så kollade jag mobilen en snabbis och såg att jag hade fått ett sms. Jag hoppades att det skulle vara från mister men det var från ett okänt nummer. Och sms:et löd "I've got a rocket in my pocket". Jag blev lite full i skratt och tänkte vem sjutton har skickat det här. Rebban frågade vad jag skrattade åt så jag visade henne messet och det visade sig att hon hade fått ett likadant för en vecka sen. Av magnus. Busted! HAHA! Jag bestämde mig för att vara lika grov tillbaka så jag svarade "would you like me to set it off?". Men han var för feg för att svara, tråkmånsen. Det passar minsann bara när det är på hans villkor.
Efter lunchen gick vi ut i det sköna vädret, då var det nämligen lagom varmt. Till och med nästan lite kyligt när det blåste. Även matten spenderades ute i gräset då Erland bjöd på kakor och cider för att det var en person som hade klarat G på provet. Jag blev lite småledsen, jag hade ju förväntat mig bullar, men Erland lovade att vi ska få det innan vi slutar. Och jag klarade faktiskt G, jippi! Det var bara en som klarade VG på nationella, efter vad han hade sett hitills. Han har bara kollat igenom allas prov för att få någon slags översikt. Sen jobbade jag och robin hårt på datakunskapen, tänk vad man pratar med sig själv mycket framför datorer, innan vi fick sluta för dagen. Jag, robin och kristian gick till Elon och mötte upp rickard innan vi gick ner till hamnen för årets första hamnbodsglass. Jag hade choklad, tiramisu och chokladbollschoklad i min bägare, so delicious! Sen dog jag nästan. Det var så satans varmt i mina svarta jeans och omlottröja så det var inte sant! Det kändes faktiskt som sommar idag, helt sjukt. Tror ni jag blev avis när Linda och Linda kom förbi i sina fladdriga sommarklänningar eller? Jag hade nästan kunnat döda för en klänning eller kjol just då, eller bara en liten vindpust. Men jag ska inte klaga, det är underbart med värme. Det blir bara lite jobbigt när man är fast i ett par svettiga jeans...

Jag måste bara säga att mina dagar alltid är så roliga. Jag får chansen att umgås med de bästa grabbarna i skolan och bara göra en massa roliga saker hela dagarna. Och sen Mr. handsome on top of that! En oslagbar kombination. Nu kanske ni tänker, det säger hon nu ja när hon inte har prov och annat jobbigt. I know. Men ni kan ju försöka påminna mig när jag klagar som mest? Jag har det bra. Punkt. Dessutom är det ju sommar snart. Inget. Plugg. YEY!

2008-05-09 | 16:21:18 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback