Våffeldagen

Yes, jag glömde minsann bort att det var våffeldagen idag. Fick höra av Jossan att vi skulle äta det till middag så fick något att längta efter under träningen. Båda tränarna var med och det var ju ett litet tag sen det hände eftersom vår förstatränare gör lumpen just nu. Men han hade fått lov och vad gör man då om inte kommer ner till sina saknade tjejors träning? Vi var i alla fall glada att få ha han där även om det blev en lite för slapp träning enligt mig. Men jag kom i alla fall iväg och fick röra på mig litegrann och det är ju alltid ett plus. En grej som inte var ett lika stort plus var att jag lyckades skjuta mig själv på benet. Jag kom i jättehög fart och det blev ett ganska hårt skott mot mål. Otur som jag har så skjuter jag i stolpen och jag möter den stenhårda bollen i luften och den går rakt på mitt lår precis ovanför knät. Jag kände smärta, klen som jag är. Jag råkade säga the F-word också, vilket sandy inte var sen att reta mig med. Jag säger det nämligen nästan aldrig annars...

Nu är det dags för en shower och sen bedtimetalk med mannen. Nightynight!

2008-03-25 | 23:25:08 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback