Torsdagkväll

Två inlägg om dagen nästan, inte illa. Eller är det precis det det är? Har jag inget liv?

Nu har jag pluggat matte tills det har rykt ur mina öron av överhettning känns det som. Det går nog faktiskt inte att trycka in så mycket mer, inte matte i alla fall. Jag får ju en timme på mig imorgon också, då blir det till att fråga Erland allt jag borde frågat idag.

Nu har jag fått koppla av och har då varit inne och kikat på Ikeas hemsida. Det finns så mycket fint jag vill ha! Jag önskar att jag kunde få flytta hemifrån nu. Inte för att jag inte trivs hemma, för det gör jag. Men jag längtar verkligen tills jag får inreda mitt alldeles egna, fina hem. Mamma, det lilla äcklet, fick ju tag på en jättefin tre i västerhanige när hon flyttade hemifrån. Den turen lär verkligen inte jag ha. Men jag hoppas på den där 2½:an som ligger lite och väntar på mig i centrum. Hoppas, hoppas, hoppas att jag kan få den och kommer klara av att betala hyra och sånt! Det skulle vara guld värt.

Nu är det off till sängen för lite bedtimetalk med the lovely man!

image14
Fina Grödbyljus som jag hittade hos Ikea


Och det här är mina egna fina som jag fick av min snälla mor :)



Du&jag? ;)

2008-03-13 | 23:06:41 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback