Tisdagkväll

Nu har jag kommit hem från träningen och sitter här nyduschad och mumsig tortelini i magen. Träningen var väl sådär lagom hård idag tror jag. Men på sista tiden har det känts som att jag aldrig blivit riktigt trött, så där slut som man borde vara efteråt. Man kanske inte måste vara det efter varje träning kanske, men varannan åtminstone. Vi övade i alla fall på samma som igår, fast rätt. Igår tog nämligen en dam över träningen totalt så Berndt, min tränare, blev sur och åkte hem för att han inte orkade ta den diskussionen med henne. Töntigt, I know.
Sen blev det ganska mycket spring vilket jag då tyckte var skönt. Det känns som att det blir så lite annars, eftersom vi har våra två träningar dagarna efter varandra. Resten av veckan blir så tom och full av onyttigheter då.

Imorgon är det dans, yey! Fast jag är lite smått orolig, har nämligen pratat med min danslärare på facebook och hon hotar med improvisation. Förra gången fick vi gå diagonalt över dansgolvet och improvisera till musiken. Jag skäms så grymt mycket över mig själv att det verkligen inte alls går bra för mig. Men hon får sig ett gott skratt i alla fall, alltid något :)
Imorgon ska jag även till kulturskolan och kanske till kyrkan och öva inför en konsert nästa vecka. Jag är inte riktigt säker på vad det är för slags konsert, men jag ska i alla fall sjunga den låten jag sjöng på Lucia. Viskar en bön med Peter Jöback, en så sjuukt underbar låt! Det är också det ända jag ska göra, det är de andra som ska glänsa. Bland annat några dansare från skolan.
Sen ska jag hinna plugga matte på eftermiddagen också. Det är mycket man ska hinna med...


2008-03-11 | 22:41:18 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback