Tisdag

Jag måste egentligen plugga men det blir som det alltid blir, bara en liiiiten stund vid datan hinner jag väl med...

Är nästan precis hemkommen från skolan och ska nästan snart åka tillbaka för att ha utvecklingssamtal. Jag ska möta mami uppe vid kvantum kvart i fem, hon kommer med femtåget, så jag måste jag kvart över fyrabussen. Lite plugg hinner jag i alla fall med innan jag ska åka och det tar inte så lång tid tror jag. Jag ska skriva ett brev till författaren som skrivit min engelska roman jag har läst på och berätta ifall jag tyckte den var bra eller dålig och varför, skriva ner stödord om boken så jag kan redovisa den muntligt och välja ut ett stycke att läsa högt inför klassen. Det ska vara klart till på torsdag men jag börjar nu för att jag inte kommer ha så mycket tid över imorgon eftersom jag ska sjunga överallt. Men jag missar dansen så jag får nog lite tid där på kvällen. Det enda som jag inte har börjat på är brevet och det kan ju inte vara så himla svårt. Det kommer att bli jättebra!

Lite sad eftersom jag inte hann träffa Joakim så mycket som jag hade viljat idag. Hann bara äta med honom i tio minuter och ändå kom jag försent till trumlektionen och sen tio minuter innan han började efter att jag hade slutat. Och jag blir dessutom galen på det här jävla skitvädret vi har!!!!! Snötiden är för fan förbi och jag vill inte behöva bli dyngsur pga alla blöta snöflingor stora som tefat som landar på en och allt slask som mina fötter inte kommer undan. Det hade ju börjat bli varmt och skönt ute och jag hade en massa mys som jag vill göra på påsklovet, när det är sol! Fanfanfan.....

2008-03-18 | 15:26:42 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback