Sista dagen...

Yes, sista dagen innan vardagen än en gång drar igång. Let's face it, jag kommer inte undan. Men jag tycker nog ändå inte att det är så jäkla hemskt, fast måndagarna är värsta dagen i min vecka. Eller värst och värst, bara lite jobbiga. Jag åker hemifrån till skolan vid kvart i åtta och kommer åter in genom dörren klockan nio på kvällen, efter träningen. Jag måste ta med mig träningskläder och mellanmål till skolan eftersom jag slutar klockan 5 och inte hinner hem. Dessutom kommer jag en halvtimme försent till träningen också, men jag får ändå en timme på planen, så det är inte alltför dumt. Det dumma är att jag har lite jobbiga lektioner på eftermiddagen, först nästan två timmar GEMU och sen två timmar naturkunskap. GEMU:n är inte farlig, det är jättekul, men det är bara det att själva lektionen är så lång. Mitt huvud brukar börja bråka lite sådär efter halva GEMU lektionen...

Yeye, fredagskvällen var i alla fall helt otroligt kul! Jag var lite orolig där ett tag att jag inte skulle orka pga huvudet och halsen men en Panodil vid 12 på dagen och POFF! Så var allting borta och jag var redo för PARTY! Jag duschade i alla fall och åkte till Sandra och sen vidare med Sandra och Lisa hem till Lisa för piffning. Efter det bar det av till det första stoppet, Kim och tjejmiddag med brudarna. Det blev tacos som vanligt, men ÅH så gott det alltid lyckas bli! Vi åt, spelade lite guitar hero och hade allmänt trevligt tills vi drog vidare till stopp nummer två: festen. Det var inte så galet mycket folk när vi kom dit men vi skakade loss på dansgolvet och det började droppa in fler och fler. Jag dansade som en galning och det var otroligt kul! Något annat som är kul är att se när folk man känner börjar dricka och bli lite på pickalurven. Det är alltid så kul att se hur folk blir. Sandra t ex: HELT GALEN! Jessica vill hela tiden "mysprata" och spöa på folk. Haha, jag fick mig minsann några goda skratt! Sandy och jag begav oss hemåt vid 2 och var hemma halv 3. Båda var döda så det blev sängen på en gång.
Vi vaknade vid halv 11, urskönt med en sovmorgon, och låg och drog oss lite. Sandras mami kom in och frågade om vi var bakis, störtskönt! Men det var vi ju faktiskt inte... Vi gick upp och åt frukost och till min enorma glädje fanns det fortfarande kvar "bränd mussli" som sandys mor gjort helt själv kvar från förra gången jag sov där, that made my day! Sandra åt ris och köttfärssås. Till frukost, jag vet :p
Efter ett tag kom Sannis över och vi spelade lite Buzz  med små monster. Jag blev överkörd av SS, men det var bara för att dom har haft tid att tjuvöva. Jag blev lite sur, så jag ägde dom sen i frågesport. Dom hade inte en chans mot mig, superhjärnan! På kvällen var jag hemma hos Kristian och kollade på film, kollade lite på melodifestivalen och spelade Guitar Hero. Hör och häpna, jag klarade faktiskt att spela ganska bra på medium! Otroligt....

Idag blev det sent så det blev ingen frukost innan jag skulle kika på min lillasysters konsert i Dieselverkstan i Nacka. Den började klockan tre så papi hämtade vid två. Konserten var bra men slutet var bäst då dom spelade temat från Pirates of the Carribean. När vi kom hem fick jag äntligen äta något, tacos från igår, och så kollade jag och familjen på Råttatouille. Gud vad råttorna är söta måste jag säga! Nu är det snart dags att gå och lägga mig så jag orkar upp imorgon. Men jag ska bara först....

2008-03-02 | 21:25:46 | | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» jocke

Men jag ska bara först....
RINGA MIG :D

2008-03-03 // 01:20:09
» Amanda

Hmm, var det så uppenbart? ;)

2008-03-03 // 22:12:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback