Onsdag

För ungefär en timma sen fick jag syn på min Naturkunskapsbok och kom då på att jag inte har pluggat någonting och provet är första dagen efter lovet. Hoppsan! Från att ha varit slapp och trött till att bli klarvaken och lite smått stressad så fick jag lov att sätta mig ner med boken och plugga. Det borde vara förbjudet att plugga till prov på loven! Ja Sandra, jag vet att estet inte alls är lika farligt som Haninge Fria, men jag måste få gnälla av mig någonstans. Dessutom så har jag ju bara tre prov per termin så det händer ju i alla fall inte så ofta ;)

Nu tar jag i alla fall en paus med lite bloggning. Det blev en ganska sen natt igår även fast jag tänkte att det skulle bli en tidig kväll. När jag kom hem från träningen så tittade jag på Yaya-flickornas gudomliga hemligheter som gick på trean och slutade vid elva. Sen ville jag sitta vid datan litegrann som alltid nuförtiden. Men man måste ju spana läget... Halv tolv hoppade jag in i duschen och en kvart senare satt jag med den hostande sötnosen i örat. Vi pratade på som vanligt, tiden bara skenade iväg och plötsligt var klockan två. Även fast vi messar fram och tillbaka till varandra hela dagarna så lyckas vi ändå prata i flera timmar på kvällarna. Vad får vi allt ifrån? Interesting....
Vid två sa vi i alla fall godnatt och jag kröp ner i sängen och lyssnade på lite wünderbar Jamie Cullum. Jag vaknade någon gång ett långt tag senare av att det var en My chemical romance låt i öronen. Det blev ganska stor skillnad från Jamies behagliga jazz till MCR hårda, höga låtar. Jag stängde av mp3:n och somnade om. Jag vaknade igen första gången vid halv åtta och sen sov och vaknade jag lite till och från innan jag gick upp vid kvart i tio. Gjorde iordning frukost framför teven och tittade på 28 dagar senare som jag fått låna av Joakim. Sen skedde den olyckliga upptäckten av naturen och resten vet ni ju. J är fortfarande sjuk, 38 graders feber, hosta och gud vet allt så jag kunde inte komma idag heller. Men jag stör han lite då och då med ett sms eller två som jag får nöja mig med så länge. Jag hoppas att det piggar upp honom litegrann i alla fall, den sötnosen.

Böckerna kallar!


2008-03-26 | 14:12:57 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback