The best thing you have ever had

Kvällen blev en stor succé om jag får säga det själv. Jag hade i alla fall astrevligt! Fattar verkligen inte varför vi inte tar oss i kragen och träffas oftare. Skärpning på den fronten!

Kvällen började med att jag och jocke möttes upp hemma hos mig innan vi stack ner till Konsum för att inhandla middagen. Jag var supernervös att mina tvåhundra kronor inte skulle räcka men det gick precis efter lite snålande med vissa varor. Väl hemma igen packade vi upp all mat och gick sen och mötte robin och kristian. Sedan gick robin och jocke till willys för att fixa de rätta "fotbollssnackset" medan vi "kvinnor", alltså jag och kristian, gjorde maten. Det blev tacos, as usual. När fotbollssändningen började bänkade vi oss framför teven, spottade och svor. För man kan ju inte säga att dom spelade bra direkt. Efter matchen kilade vi bor till filmkedjan och hyrde tre filmer, grabbarna tyckte nämligen att dom skulle vara vakna hela natten medan jag jobbade. Vi tog fram kladdkakan som jag bakat och satte på den första filmen och jag hann kika lite på den andra också innan klockan var kvart i två och det var dags för mig att åka.
När jag sen kom hem klockan fem så satt tre väldigt söta nyvakna pojkar med sovrufs i soffan. Vi gick upp och lade oss, jag, jocke och kristian medan robin låg kvar i soffan. Det tog en litet tag att somna, som vanligt, men till slut måste det ha gått för jag vaknade hyffsat pigg när larmet ringde halv tio. Vi låg och drog oss ett tag innan vi satte på min och robins efterlängtade Arn. Och den var faktiskt bra, så det så!
Grabbarna åkte hem klockan ett och jag stannade hos pappa ett tag och röjde upp innan jag gick hem och städade och tvättade. Jag har som sagt haft en väldigt rolig gårdag och förmiddag. Många fler såna här dagar måste det bli innan sommaren är slut! I love my boys!

Om två dagar fyller jag år, wiho! Och nästa lördag blir det party för hela slanten. Jag längtar så mycket att jag dör!

2008-06-19 | 21:25:59 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback