Sju olika sorters blommor under kudden

Midsommarafton today! Pappa ringde vid halv tolv för att önska glad och nu har jag ätit frukost med en liten dubbelnougat till efterrätt, thanks mami. Och på tal om min snälla mami så har hon gett mig en liten fotfixning och räddat mig från en enorm torrspricka på hälen. Hon är faktiskt utbildad inom det området, hudterapeft (vet inte riktigt hur det stavas) alltså, och det är väldigt praktiskt vissa gånger. Nu ska vi strax piffa oss midsommarfina och sen kila ner till mormor och morfar, as usual. Jag är på riktigt bra humör idag även fast det regnade inatt när jag jobbade.

När jag var liten gjorde vi alltid kransar av prästkragar och hade på huvudet på midsommmar. Ännu en gång var det mitt proffs till mamma som gjorde dom. Och så var jag noga med att alltid plocka sju olika sorters blommor att lägga under kudden, så jag fick drömma om min prins. Jag tror att jag ska göra det idag. Tänk vad mysigt om det faktiskt skulle vara så att jag skulle drömma om vem jag ska gifta mig med. Man kanske blir överraskad... Men bara på ett bra sätt hoppas jag! Sen får man ju hoppas att man inte får småkryp i öronen av blommorna...

2008-06-20 | 13:45:47 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback