Pain

Nu är mina ben som två stolpar efter två tuffa fysträningar. Jag trodde att jag skulle få slippa träningsvärk efter att ha cyklat så många nätter men icke sa nicke! Fast jag vet ju inte än om jag kommer få träningsvärk eller ej men jag kan säga såhär: Just nu ser det ut som att jag har skitit på mig när jag går och jag kan inte heller böja på knäna på grund av rasrisken. Inatt är det nynäsposten, great!

Idag var det mina armbågar som fick vara laughingstock på träningen. Det var när vi skulle göra smala armböjningar som Rickard plötsligt utbrister:
Amanda! Hur fan växer din armar!
Okej, min armbågar är lite överböjliga. Lite. Men det är liksom old news! Det skrattade mina klasskamrater åt redan i trean. Men det är alltid kul att kunna roa någon. Träningen idag var inte jobbigare än i tisdags, det var bara väldigt mycket ben. Och jag kände redan på uppvärmningen runt Rudan att mina ben var tunga. Huvaligen! Men som belöning för att vi var så duktiga så fick vi spela fotboll, killar mot tjejer. Grymt kul att spela fotboll med ett gäng som absolut inte kan! Det är tur att vi spelar handboll, stick with it! Robins older brother kilade förbi med en vän också, jag misstänker att dom hade varit och spelat freesbeegolf på banorna bakom skogen. Jag vågade dock inte hälsa...

Annars har det varit en lugn dag. Passade på att få lite sol på min bleka kropp medan den ännu var framme och pluggade även lite trafikskyltar. Gjorde ett alldeles utsökt mellanmål: vattenmelon med grädde. Mums! Och nu sitter jag här med mitt numera obligatoriska nightsnack: te med choklad....
Gottegris number one!

2008-06-26 | 22:45:57 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback