Load up your bullets and shoot me in the head

Det är det straffet man ska få om man inte är UTE på sommaren! Jag tycker att det är hemskt, man får verkligen dåligt samvete för att man sitter inne. Jag tänkte bara sitta en inne en liiten stund innan det blir badenbaden och bok på balkongen. Det lär vara perfekt idag eftersom det blåser så mycket uppe hos mig på toppen av berget. Jag orkar inte gå ner till Hamnvik, jag vill ha tillgång till the goodies i kylskåpet minsann. Vattenmelon, mums! Och jag behöver ju faktiskt inte bada för att svalka mig, där har jag ju vinden till min hjälp.

Imorse vaknade jag vid nio, trött som tusan. Men jag hade ju lovat mig själv och jag höll det faktisk, duktiga mig! På med springkläderna och ut på ringvägen med musik i öronen. Påminn mig att be någon ladda ner lite dunk till min mp3, sånt man kan springa till. Jag har bara mesmusik. Det gick bra att springa fast det blev lite jobbigare än vanligt eftersom jag sprang utan att ha ätit något innan. Nästa gång, på onsdag, blir det nog ett litet äpple innan jag ger mig ut. Det var underbart att komma hem och lägga mig i skuggan på balkongen och bara känna dunket i huvudet. Jag tog en iskall dusch, smorde in mig och åt frukost på balkongen med min bok som jag har fått av mamma. Det är en bok som hon läste när hon var i min ålder och som jag nu har fått flera stycken av. De flesta är faktiskt bra!

Nej, nu har jag suttit härinne tillräckligt, solen kallar på mig! Skriver säkert senare ikväll, ciao!

2008-06-09 | 13:11:43 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback