Inmo

Inatt körde jag fort! Jag var klar efter bara en timma och tio minuter, sen fick jag åka hem och nanna kudden. Klockan elva var det uppstigning eftersom jag skulle in och jobba. Och tänka sig, jag var inte nervös för fem öre! Det kanske beror på att jag fick täffa papi en snabbis innan, han kanske hade en lugnande inverkan på mig. Precis som igår så fanns det inte så mycket att göra men det var lite mer idag. När det väl blev stägningsdags och jag skulle räkna kassan fick jag dock lite problem men jag ringde Johanna och fick lite guiding så allt gick finfint. Jag var därifrån vid åtta och var hemma halv tio. Jag tackar gudarna för halvtimmestrafiken! Har tagit det lugnt, kollat på säsongspremiären av Project Runway, love it, och sitter nu med en kopp te och en liten chokladbit framför mig. Strax dags för sängen...

Jag måste bara säga att jag kommer dö om den här himla bussstrejken kommer komma till Nynäs! Hur sjutton ska jag ta mig in till jobbet nästa vecka om den startar på måndag? Jag har fått erbjudande att få stanna hos snälla Viktoria men det går ju inte eftersom jag ska jobba på natten också. Hur sjutton tänker dom?! Dessutom ska ju verkligen ALLA bussar tas ur trafik så inte nog med att man inte kommer ifrån den här hålan, man kan inte färdas inom den heller! Jissus...


2008-06-25 | 23:26:52 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback