I was born for this

Idag hade vi vår första föreställning efter att ha repat hela veckan och jag måste säga att det var helt okej för att vara "genrep". Vi fick bjuda in vänner och släkt och då kom det tyvärr inte så många men det var kul ändå. Jag har så otroligt kul när jag får stå där, även om det kan bli lite pinsamt ibland. Men eftersom allt filmades ikväll så har jag kunnat kolla på det igen hemma och nu vet jag vad som ska ändras till imorgon. Asbra! Och nu har jag även ett fint litet minne att plocka fram när jag blir gammal och skruttig.
Tack mister för att jag fick låna kameran och att du bränner allting!

Imorgon slutar jag skolan, tråkigt men sant. Men det är roligt ändå för jag får inviga klänningen, sandalerna och den nya väskan, wiho! Watch out people, hippieamanda is in the house!

Idag har jag även pratat med Inmo och min mormor om sommarjobb. På Inmo (gymmet) har jag bara fått sex schemalagda dagar hitills pga ett missförstånd om när jag skulle iväg till Thailand, men det är i alla fall någonting. Och om jag sköter mig så kommer jag ju ha jobb till hösten vilket är väldigt nice. Och mormor skulle höra med sin chef imorgon och fixa en blankett till mig vilket btyder att om jag får jobb där så kommer jag börja efter Eken och jobba fram till Thailand och samtidigt jobba på gymmet. Det blir mycket jobb, men mycket kosing. Precis vad jag behöver!

Dags för lite sleep så jag orkar hoppa runt imorgon, nightynight!

2008-06-04 | 22:58:03 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback