Glad sommar!

Yes, idag var det skolavslutning vilket för oss esteter betydde två föreställningar och en snabb samling i klassrummet för att säga glad sommar och få betyg. Mister med klass och andra kom och kikade första föreställningen, halv tio, och det måste jag säga var den klart bästa publiken vi har haft. Den andra sög! Fast den andra föreställningen gick bättre musik, dans och pratmässigt. Hope you enjoyed it!

Efter samlingen tog jag, Kristian, Robin och Rickard bussen till centrum för att robin skulle till banken och sen var det glass i hamnen som gällde! Vi stötte på några på vägen och fler där nere så det blev en liten estetsamling vid borden. Jag var rädd att jag skulle spilla på klänningen, det hade varit så himla typiskt, men jag klarade det fint. Jag stormtrivdes i klänningen och skorna, kände mig så bohemè! Fast jag fick ett skavsår från att bara ha gått från bussen till gympasalen på morgonen och bara på ena foten, ajaj! Men det fixade jag lätt med lite handbollstejp, världens bästa skavsårsplåster minsann. Vi satt nere i hamnen, pratade och hade allmänt trevligt. Nu har grabbarna åkt hem till sig och jag ska joina senare ikväll. Egentligen fanns det planer på att åka till handen men jag kom på att jag ju ska upp tidigt imorgon, skolans gympasal kvart över åtta för att vara exakt.

Nu ska jag ta mig en liten smörgås, fixa syrran som ska på bal ikväll och sen ta halv sex-bussen till söder enby, funfunfun! Jag längtar galet mycket till imorgon, då kommer det bli drag! Det gör det värt att gå upp tidigt på morgonen... Dessutom får jag ju eventuellt skjuts av Robin till skolan, wiho!

2008-06-05 | 15:50:22 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback