Ooa hela natten lång tills någon upptäcker mig

Idag (ja, den är ju tre minuter över tolv) så är dagen för mitt och Sandys kalas! Finally!
Igår (fredag) så hade jag mycket att stå i minsann. Först packa och åka hem till papi, vi tog även en snabb tripp upp till Kvantum för att handla. Fixade en urmumsig middag, as usual, och sen bakade jag tårtan som vi ska ha imorgon. Kladdkakebotten med jordgubbsmousse garnerad med jordubbar, fina fisken! Vid tio var jag klar och då var det dags för grooming. På hög nivå! Tvätta håret, raka benen, måla naglarna. You name it, I did it. Senare ska jag lägga upp håret på spolar så det blir lockigt och fint. Jag längtar så sjukt mycket, det kommer att bli buskul! Och dom som kommer från min sida är sådana som jag vet att jag kommer att ha en underbar kväll med. Åh, det finns inte ord! Jag hoppas att det verkligen blir så kul som jag föreställer mig men det vet jag att det blir. Grillmys, sandy och alla andra partyprissar och mys, mys, mys i mängder...  Jag och Rebban, hårt arbetande kvinnor som vi båda är, får dessutom chansen att kika på lite mumsbitar som vi sa att vi skulle göra innan sommaren. Watch out boys, here we come!

Tråkigt inlägg I know, jag verkar ha tappat bloggnistan litegrann. Menmen, det finns inget att göra åt.
Nu är det dags för lite sömn innan det är dags att jobba. Snälla mormor har gett mig ledigt lördag-söndagnatt så jag kan dansa och ooa hela natten lång. Och tro mig, det ska jag göra! Big kisses från partypinglan!

2008-06-28 | 00:22:07 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback