Thailand

Trogna läsare (Vik och Elin),
Nu kommer det att vara ganska tomt här framöver. Jag reser ju som sagt till Thailand. Kan man säga det tillräckligt många gånger? Jag har knappt fattat det själv. Väskan står packad i hallen och om ca två timmar kommer papi och Karin och hämtar. Sista dagen med min skruttmamma har spenderats nere vid Hamnvik och nu ska det duschas och lagas middag.

Nästa gång ni ser mig kommer ni antagligen ta mig för en blond afrikan. Miss Brownie! Men nu ska jag inte säga för mycket. Jag kanske kommer hem som en kräfta, det vet man ju aldrig.

Vi ses och hörs till skolstarten babies! Toodeloo!

2008-07-27 | 16:08:38 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback