Survivor

Jag överlvde! Tänkte bara tala om det så ni inte behöver oroa er...

Nu ligger jag och kollar på SATC men det är paus så då blir det en liten tripp till datan. Om ca en halvtimme ska jag sticka till jobbet. Det är ingen idé att försöka sova innan och därför blev jag väldigt glad när det visade sig vara dubbelavsnitt på trean. Något att fördriva tiden med.

Imorgon är det sandy som gäller, wiho! Jag hoppas att det är fint väder för jag känner för att ligga ute i solen, snacka skit och smaska vattenmelon. Har ju nästan inte solat någonting den här sommaren och jag måste ha hunnit värma upp pigmenten lite innan vi sticker till T så nu ska det bli sola av. Så fort den behagar att komma fram det vill säga.

2008-07-03 | 23:50:18 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback