Sommarferie

Nu, inte förrän nu har mitt sommarlov börjat. På riktigt! Officiellt började det den sjätte juni men det är inte förrän imorgon som jag kan njuta fullt av en dag då jag inte behöver jobba i gymmet eller har jobbat på natten. Lovely!

Det ska ju fortsätta vara sunny sunshine days här så det blir en dag på stranden. Kanske en lunch i skuggan eller en siesta, vad vet jag? På kvällen ska vi i alla fall fika hemma hos m&m med de ljuvliga två och vår kära moster eftersom vi åker på söndag. Förstår ni?! Vid den här tiden om två dygn har jag varit i luften i nästan två timmar. Kanske håller dom på att servera middagen för fullt? Jag måste börja packa också så att det inte blir panikpackning samma dag som vi åker. Jag vill kunna vara helnöjd med mitt bagage.

På tal om att vara helnöjd så är jag verkligen det efter min dryga timme på stan innan kalaset idag. En body från Gina, en kort t-shirt och en diskborste från Granit och en blåvitrandig trekvartsärmad tröja från Indiska. Fyrahundra kronor försvann, bara sådär. Poff, så var dom borta! Men man måste faktiskt få skämma bort sig lite med sin allra första lön man tjänat någonsin. I'm so pleased!

Nu gäspar jag så jag nästan har käken ur led, det knakar som sjutton från mina käftar. Dags att sova! Nattinatt!

2008-07-25 | 23:33:57 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback