Överviktig?

Mjo, det känns som att mitt huvud har gått upp tio kilo, hur nu det ska ha gått till. Kanske är det dom missade sömntimmarna som pockar på och slår tillbaka. Idag när jag gick upp trodde jag nästan att jag var sjuk. Låg och kallsvettades i sängen trots ett helt öppet fönster, tungt huvud, begynnelse till nackspärr och en ond hals. Allt det är nu borta förutom halsontet och det överviktiga huvudet. Idag ska jag, no matter what, ligga i sängen klockan tio så jag har hunnit somna till elva. Och imorgon är det sista dagen för den här veckan på gymmet så då behöver jag inte ställa klockan på dagarna. Skönt! Inget illa menat, det är kul att jobba och jag tycker inte att det är speciellt jobbigt men det kan vara skönt med lite vila också.

Råkade kolla i kalendern idag och såg att det är ju för sjutton mindre än en månda kvar tills vi åker till Thailand. OMG! Och när jag kommer hem är det bara att packa om och åka till Åland dagen efter. Efter Åland är det bara tre dagar kvar tills skolan, det tredje och sista året, börjar och bara två dagar till teoriprovet. Hjälp! Jag måste börja plugga mer...

Både Jossan och Lina åker till Götet i helgen, Jossan spelar nämligen Partille Cup, vilket betyder en ensam helg med mami. Bara hon och jag, lovely! På lördag bär det av in till stan för att leta reda på lite försenade födelsedagspresenter som till exempel ett par efterlängtade Wayfares och på söndag sägs det ju att det ska bli fint väder så då blir det solning på beachen. Och på fredag blir det en heldag med sandy, mums! Jag har en lovely weekend att se fram emot!

2008-07-02 | 17:22:46 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback