Hello?

Jag vet inte riktigt vad felet är, bara att jag är irriterad, ledsen och arg. Ingen aning varför. Det går i vågor hela tiden. Ena stunden är jag asgrinig och i nästa skrattar jag. Hej, kom och hjälp mig?

Idag har jag tagit spruta inne i stan och övningskört litegrann vid Norvik. Det går bra än så länge, nemas problemas. Egentligen ska jag vara på träning nu också men jag hade ingen lust så jag blir hemma istället. Fika med jordgubbar står på schemat. Inatt ska det köras tidningar, bara drygt en vecka kvar sen är det slut. Bara två dagar på gymmet. Det betyder att det bara är drygt en månad kvar till teroin. Stor, tung klump i magen...

Imorgon är det i alla fall jazz som gäller för hela slanten och det ska bli grymt! Ska bli skönt att få komma bort litegrann och framför allt jättekul att få träffa Vik och Erica.

Det var nog allt. So necessary...

2008-07-15 | 19:01:08 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback