Hard working woman?

Ännu en slappdag på underbara Ringvägen men denna gång med la famille. Tyvärr så kom det moln vid kvart i tre så det blev till att ge sig av hemåt. Men det var bara bra för min del, jag fick en chans att plugga teori och fick även middag innan jag åkte till träningen. Så man har lite att springa på liksom. Vår tränare dök dock inte upp idag heller så vi tog träningen i egna händer. Ett uppvärmningsvarv runt rudan, lite vanlig fys, doppboll (tjejerna mor killarna ofc!) och till sist några löp uppför branta backen. Det tog lagom mycket i benen så det kändes lite i vaderna när man gick uppför trappan till stationen och hemma i det kära trapphuset. När jag kom hem så slängde jag mig in i duschen, smorde in mig och parkerade mig sen i soffan med resten av familjen. Premiärkväll för min nya DVD! Och jävlar så underbart det var, det måste jag säga. Den kommer inte ligga och samla damm längst in i filmskåpet i alla fall.
Jag ska begravas med den!

Imorgon är det fredag och då ska jag ut och övningsköra för första gången. Håll i hatten! Det blir väl en mjukstart men då är vi i alla fall igång, jag och papi. Sen hämtar vi upp Jossan och Lina och åker för att titta på Karins dotters musikal. Då får jag även chansen att träffa sonen i familjen, spännande!

2008-07-11 | 00:08:17 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback