Häpnadsväckande

Idag mina vänner, har jag gjort något som jag aldrig har gjort förut. En liten sensation faktiskt. Jag har sålt min första smörgås! Känn på den du! Det var en trevlig kvinna som kom in och undrade ifall hon kunde betala med kort om hon köpte en macka. Självklart svarade jag och riktigt mös inombords. Det är trevligt med överraskningar på jobbet...

Igår hade jag på mig shorts och skjorta eftersom det var så varmt och solen sken. Nere i Nynäs ja! När jag kom in till stan höll jag på att frysa häcken av mig. Det var molnigt och blåsigt, usch! Så idag tänkte jag att jag minsann inte skulle låta mig luras av vädret så det blev jeans och tischa. Oj, vad jag ångrar mig nu... Om ni inte hör något från mig någe mer så är det pga av att jag har svettats bort. Det som är så bra är att det inte gör något om jag är lite svettig på jobbet. Här svettas ju alla! Great! Å andra sidan är det ju för att de har tränat och slitit häcken av sig nere i gymmet. Men vafan, en svettig receptionist har väl ingen dött av?

Nu ska det vikas tvätt och sen förberedas för stängning. Toodeloo!

2008-07-03 | 17:58:16 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback