Zombie

Idag har varit en ganska skön men ändå verkligt onödig dag. Som sagt så kom vi hem väldigt sent igår och jag kom inte i säng förrän halv 1. Då frös jag så mycket att jag sov i underställ, tjocka strumpor och täcke hela natten utan att svettas en droppe, det var snarare rätt skönt. Underbart att få sova mellan nytvättade lakan..
Att behöva gå upp halv sju kan jag säga på en gång inte var lika underbart. Det blev baggyjeans, stoor t-shirt, tjocktröja och varm sjal som dagens outfit och inte en droppe smink. Såå skönt att kunna klia sig i ögonen utan att behöva oroa sig, speciellt när man är trött. Fast jag fick en lite tråkig överraskning i skolan, alla mina lektioner var inställda förutom första och sista, då jag skulle ha prov. Fast det blev bra ändå, jag fick ju plugga en massa extra vilket behövdes kan jag lova!

Sen var det ju match idag också, med damerna mot Tyresöflickorna. Jag var verkligen sååå inte taggad. Dessutom fick jag typ inte spela någonting. En annan tjej spelade mest bara för att det var folk från statslaget som var och tittade på henne. Men det var också skönt, för då hann jag med ett tåg tidigare så jag kom hem klockan 8 istället för 9. Imorgon har jag i alla fall skonats med en sovmorgon och ensemble, vilket ska bli skönt och roligt.
Förhoppningsvis inte en levande zombie imorgon..

2008-01-28 | 21:42:30 | | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Sandra

vem fick spela? :o

2008-01-30 // 17:57:21
» Amanda

Christina från 92:orna för det var tydligen ngn från statslaget som skulle komma oh titta på henne.. Men dumt av Janne ändå tycker jag, jag hade ju kunnat få spela liiite på höger då istället :p

2008-01-31 // 15:31:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback