Tjurpuppa

Jag tror att jag och Jennis smittar av oss på varandra, eller vi är i alla fall i samma humörsväng nu verkar det som. Det är konstigt, jag är asförbannad i ena stunden och skrattar livet ur mig i den andra. Som igår, då hade jag nämligen en lite miniotursdag. Det börjar med att det spöregnar när jag ska till musikhuset och min jeans blir så där lagom mysigt klistrade vid låren men jag tänkte inte så mycket på det då, jag skulle ju äntligen få ha sånglektion! Men sen så visar det sig att sången inte alls går så bra som jag skulle vilja och resultatet blir att jag blir lite nere. När jag sen ska gå tillbaka till skolan så spöregnar det men jag hade paraply så det var lugnt. Tills jag märkte att det blåste storm ute! Så jag får lov att fälla ner mitt fina gröna paraply med spetskant för att det inte ska gå sönder vilket göratt jag blir alldeles blöt igen. Jag hinner inte äta upp min mat på lunchen för att vi skulle hinna byta om till idrotten men när vi går förbi en tv så står det att den är inställd. Fast det blev ganska kul ändå, jag och kristian spelade lite handboll :)
Det är tur ibland att man har så roliga pojkar och flickor i skolan som lyser upp och gör dagen till något alldeles extra. För jag kan verkligen inte låta bli att vara glad i deras sällskap. Visst jag blir irriterad ibland, men på något sätt håller det nästan aldrig i sig.

Idag har jag varit duktig och jobbat ifatt matten, städat och lagat mat allt inom loppet av 2 timmar. Nu ska jag bara slappa framför handbollen, Sverige - Island (tror jag) som börjar halv åtta.
Strax kommer stevieponken också :) Jag ska visa ramen som jag fick i julklapp av min kära mami, där nu fotot på oss från hans avslutningsmiddag sitter såå fint.

2008-01-17 | 18:54:17 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback