AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!

Sovmorgon, får ändå kämpa mig upp klockan 8 med 30 ton grus i ögonen. Klockan är nio, jag ska packa min väska och springa till busen när jag märker att jag har fått ett sms. Från vem då tänker jag..
"Jag är sjukskriven hela veckan. Kram Yvonne"
Min jäkla sånglärare som jag har min första lektion med är sjuk!!!! Nästa börjar inte förrän halv tolv. Jag hade kunnat sovit ut och vaknat av mig själv innan det hade varit dags att åka till skolan. Han däruppe vill verkligen att jag ska vara trött och grinig och se ut som en gammal kärring med 3 liters svarta påsar under ögonen...

Det är i alla fall dans idag och det ska bli jäkligt kul! Fast jag missade ju förra gången så jag lär vara väldigt mycket efter.
SUCK!...


2008-01-30 | 09:27:56 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback