Trött godismonster

Igår var en skön dag/kväll. Det enda minuset var väl att man var så jäkla trött. Jag förstår inte vad som har hänt, så fort jag sätter mig ner så är det som om det går en signal från min hjärna till ögonlocken och dom åker ihop snabbt som fan. Omöjligt att hålla dom uppe! Lite lov kan jag nog allt behöva...
I torsdags hade jag, Kristian och Robin äntligen fått tag på platser i en utav sofforna i cafeterian som ALLTID är upptagna när vi kommer. Vi utnyttjade den väl får jag säga. Vi sov nämligen, som stockar, hela bunten. Robin vaknar av lite tassel och fniss inte långt ifrån och när jag slår upp ögonen så står Linda, Jennis och Rebban framför och står och fotar oss med sina mobiler. Anldening: Vi var ju såå söta! Helt okej för mig, I looked like crap anyway ;)

Igårkväll spelades det match i Rockstahallen i Solna mot gnagare. Vi var lagom taggade vilket resulterade i ett lagom (dåligt) resultat nämligen lika, 17-17. Men det var jäkligt surt för alla ville vinna när väl matchen satte igång. Men vi hade lite otur, som vanligt. Fast det var stundtals grymt spel vi bjöd på och det var såklart roligt. Efter matchen bar det hem till Sandra med godis och film på schemat. Vi försökte titta på Eragon, och med försökte menar jag att vi båda var så trötta att vi bara lyckades se halva innan vi båda (eller snarare jag) somnade i soffan. Sandra slog mig i huvudet, övertrött som hon var, och garvade i några minuter åt min förvånade min. Vi gav upp och gick för att bortsa tänderna och då piggnar man ju alltid på sig lite. Vi satte på teven i hennes rum och upptäckte att det var bådas favoritprogram, Fråga Olle, så tittade vi glatt på. Dom visade upp någon Onanitermos som dom så fint kallade det. En termos som innehöll en svamp med ett hål i som man kunde göra lite vad som helst med. Alltid bra att ta med på resan eller? Efter Fråga Olle så låg vi och pratade lite innan vi sa godnatt...

Vi sov faktiskt ovanligt länge för att vara oss, eller i alla fall jag, ända till klockan 10. Vi gick upp och åt frukost, tog det lugnt och degade lite framför datan. Sen fixade vi iordning oss och gick ut för att fota i det fina vädret, jag som modell och hon som fotograf. Resultatet blev några riktigt fina foton tycker vi. Efter ett tag kom även Laisa och då gick vi ut igen tills jag blev tvungen att gå till tåget som gick halv sex. Nu har jag ätit och det är äntligen dags för Melodifestivalen, jag sitter bänkad!


2008-02-23 | 20:05:17 | | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Pöölin

nu blev jag minsann nyfiken på dom bilderna:D

2008-03-13 // 14:39:51
» Amanda

Jasså, vilka menar du? Dom seriösa eller sova-i-soffan-bilderna? :p

2008-03-13 // 15:06:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback