Syrran x2

För det första så vill jag bara säga att melodifestivalen var SKIT! My God, Patrik och Eskobar skulle ha gått vidare...

Det blev en sen natt och tidig morgon. Jag gick upp klockan nio för att spela match med damerna mot Årsta AIK, min syrra + hennes 4 lagkamrater. Lite jobbigt eftersom Årsta leder serien och vi är på väg att halka ur. Men eftersom deras lag bestod av 3 damer + jossan &co och vårt lag bestod av 5 damer, 2 90:or och 4 92:or så slutade matchen med en vinst till oss. Inte för att jag tyckte att det var speciellt kul att spela skitmatchen, menmen. Efter matchen så åkte vi hem till oss med farmor och farfar i släptåg för att fira Jossans födelsedag, 16 år idag. Det blev en lång varm, skön dusch och sen en alldeles utsökt middag lagad av min papi, mästerkocken! Det blev grillad lax i ugn med pressad potatis, romsås och en underbart god sallad. Till efterrätt: glasstårta med jordgubb och hallon, MUMMA!

Efter middagen låg vi och gäste i soffan och kollade på handboll på tv, Lugi - H43. Jag somnade och sov med huvudet lutat åt höger och sov på det viset i en halvtimme så när jag sen vaknade kunde jag knappt ens snegla åt vänster. Fast det gick över efter en liten stund. Nu har vi bara fortsatt kolla på tv och det ska nog bli en hyffsad tidig kväll för mig ikväll. Fast å andra sidan, det är ju faktiskt lov :)


2008-02-24 | 22:27:16 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback