Plugga

Yes, nu är det dags igen. Jag vet inte ifall jag skrev något igår om att jag skulle hinna plugga innan jag gick och lade mig? Men som de flesta säkert gissar så blev det inget av med det, men nu ska det jävlar göras! Annars får man skäll av Monica och det vill jag inte..

Imorgon är det en tjockisdag man inte behöver ha dåligt samvete över nämligen fettisdag med semlor till tusen på schemat! Vi är ett gäng som tar med oss lunch till skolan imorgon så vi hinner köpa dessa underbara bakverk. Får se om jag har pengar bara, men jag får ju äta min mors urgoda korv stroganoff en dag till så jag blir nöjd ändå.

Fick äntligen veta vad jag fick på naturprovet idag också och som vanligt hade jag hoppats som en tok på MVG. Men även denna gång blev det ett VG+. Jag ska inte säga att jag inte fattar vad jag gör fel och att läraren är dum i huvudet för det kan ju hjälpa att plugga ordentligt till ett prov om man vill ha MVG. Jag säger som jag alltid säger, nästa gång...

Idag hade vi ett framtida handbollsproffs på besök på träningen, nämligen Sandys babybrother Semmy. Han var en jäkel på att kasta hårt alltså och lyckades även göra mål på våran målis Natta (svårt...). Nästa Kim Anderson kanske?

2008-02-04 | 20:53:35 | | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Sandy

hell yeah!
Han är helt såld på handboll nu;)

2008-02-04 // 21:15:21
» mickis

naturkunskap SUGER!!!!!

2008-02-05 // 07:58:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback