I'm to sexy

So HAPPY, HAPPY, HAPPY today! Hela dagen har gått smort förutom mitt lilla missöde när jag skulle skära tomat till salladen. Jag råkade nämligen slice av halva mitt vänstra pekfinger. Ingen bit i salladen dock. Jag gick skrattande till min kära mor som hänger tvätt och säger titta här. Efter en glimt på mitt bloddroppande finger skriker hon Ta bort, TA BORT! Och så svimmade hon nästan.. Hoppsan!
När jag kom hem till stevie efter middagen så var nästan det första jag gjorde var att köra upp fingret under näsan på honojm för att han skulle tycka lite synd om mig. Men kille som han är märker han ingenting.. Till slut kunde jag inte hålla mig så jag berättade om mitt lilla missöde. Han bara hummade...
Fast nu tog jag nog i liite grand, jag lyckades bara skära upp en fin lös bit av mitt översta hudlager men det ville faktiskt aldrig sluta blöda. Min lilla mami lyckades dock lägga ett förband när det blödde lite mindre. Julklappsknivar, vassa som rakblad, ska man nog akta sig för tror jag..

Idag har jag lyckats lura Kristian också! Han fyllde år igår och jag lyckades inte baka en kladdkakstårta som jag lovat så det blev ingen igår. Men idag hade jag lyckats göra en som stod i säkert förvar i kylskåpet i estetkorridoren. Sen när det var dags för lunch så drog jag min sorliga ursäkt och han fattade ingenting. När jag sen gick och hämtade den sken han som en sol! Den satt finfint i kistan...

Fläskvecka denna vecka: 2 semlor i tisdags, 1½ syltgrottor igår och 2 bitar kladdkakstårta idag. Och imorgon är det fredag vilket betyder chips och godis. Har jag tur så kanske jag inte kommer vara sugen?


2008-02-07 | 22:13:32 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback