Happy Happy

Yes, ni läste rätt. Inget mer gnäll från min sida! Inte på ett tag i alla fall..
Igår var nämligen min lärare så pass snäll att hon talade om att vi inte skulle ha några lektioner idag för att hon ska till doktorn. Sen fick jag reda på att vi inte skulle ha någon datakunskap heller så strax ska jag iväg till skolan till en pannkakslunch och min första och enda lektion, matte. Men det gör faktiskt ingenting, jag fattade igår på genomgången och om det inte blir så mycket svårare idag så ska jag nog kunna hänga med utan problem.

Gårdagseftermiddagen/kvällen blev en hit. Först middag på Rim Nam med Mickis, Mickan, Iza och Jenny. Jag vågade på mig en kyckling röd curry och jag kan säga att det blev starkt. Inte så att jag brände bort helt men nästan.. Jag kan inte fatta att de andra inte hörde hur jag satt och snörvlade hela tiden. Det enda jag ville göra nästan hela middagen var snyta mig i servetten men jag tänkte att man nog inte fick göra så, eller?
Själva dansen var väl okej, baletten 1000 gånger bättre än den moderna som vanligt. Fast Mickan hade några kloka ideér som faktiskt funkade. Jag fick lite dåligt samvete när vi sprang iväg när alla dansare tog emot sina applåder men vafan, man ville ju komma hem!
Det var såå mysigt och sjukt kul att pata old memories med Mic och Biggy! Mickan tyckte att vi nog hade varit lite taskiga i våra dar, hahha..
Men nu måste jag sticka, pannkakorna väntar!

2008-02-01 | 10:02:01 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback