GLAD!

Denna helg har varit en riktigt trevlig en kan jag då säga! I fredags var det bortamatch i Västerås vilket var liite mindre trevligt eftersom vi ledde HELA matchen med 2 bollar och sen förlorade med 2 bollar, 14-12.
Hur fan gick det till liksom?! Fast för att få skryta lite så gjorde moi 6 mål, alltså hälften ;)

Efter matchen var det myspys hos sandy där jag fick en chokladmask och lila te. Vi var båda väldigt trötta men hade ändå väldigt trevligt får jag då säga. Vi låg och pratade ända till klockan 3 på natten och på lördagen tog vi en vända till Haninge centrum för att torrbollen behövde näsdroppar. Vid 5 blev jag upplockad av en karavan bilar som skulle till ett kalas hemma hos min moster i Nacka, det var mormor, morbror och morbrors fru som körde. Kalaset var för min morbor, morbrors fru, moster och lilla kusin så det blev mycket tårta, god mat och godis.

Idag har jag varit på bio, Guldkompassen, på Rigoletto med mami, systrar och stevie, mucho mysigt! Jag var lite orolig att vi inte skulle få platser, det fanns 53 kvar när vi kom till biografen men det visade sig snabbt att jag hade fel. När vi väl kom in och satte oss så visade det sig att det var en minisalong med 63 stolar. Det var alltså ganska lugnt om man säger så :)
Efter bion betalade jag min Makeup store- kurs och sen begav vi oss hemåt, jag till steve och de andra hem. Väl hemma hos steve satt vi och surfade runt på lite olika saker sen satte vi på lite musik och mös till tusen. Steves mamma bjöd på god middag som vanligt och sen blev det fika hemma hos mig.

Den här helgen har varit perfekt med alla bästa ingredienserna. Sandra, Steve, kalas med all god mat, myspys och aktiviteter med min mami (det händer alldeles för sällan!). Det enda som fattades var väl min kära far. Men honom ska vi till nästa helg så jag får hålla ut. Dessutom är vi lediga från handbollen då, ingen match, så det ska bli skönt. En annan sak jag är otroligt glad över är att jag får låna min mosters mans två akustiska gitarrer. Jag råkade nämna att jag skulle vilja köpa en billig, akustisk gitarr för mina eventuella sommarjobbspengar och han snappade upp det på en gång och frågade om jag ville låna dom. Så nu har jag en fin vanlig och en fantastisk svart Ibanez som jag kan spela på när jag vill! Jag ska ta med den svarta till skolan på tisdag så jag kan få den stämd av Jimmie. Här ska det rockas!

Steve, du är älsklingarnas älskling! Du är mitt allt och jag blir så glad av dig


2008-02-03 | 20:58:03 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback