Fredagssnabbis

Den asjobbiga matchen mot Sorunda är nu över och vi gick ett bra öde till mötes, vi vann nämligen med 14-13. Jag var jättenervös innan, hade ont i magen och ville bara få den överstökad. Men slutet gott, allting gott! Jag är såå glad att vi vann för det betyder nämligen (även fast sorunda inte tror på oss ;) ) att vi har chans att få spela slutspel.

Efter matchen duschade jag snabbt som fan och skyndade mig till tåget för det var kalas hemma hos K som väntade! Jag hinner inte säga så mycket om den nu, förutom att den var GRYMT rolig!! Men hur brukar det annars vara när någon av mina favoriter fixar en gathering?

Nu ska jag duscha och förbereda mig för släktkalas efter att bara ha sovit 2 timmar inatt, vi får se hur glad jag kommer vara hela kvällen...

2008-02-16 | 15:23:25 | | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Anonym

haha sov ni bara två timmar? var det så kul? :p

2008-02-18 // 08:35:13
» Partybruden

Det var Wünderbart! :D

2008-02-18 // 14:47:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback