Fredag

Idag är jag lite sur minsann. Jag har nämligen gått och blivit lite sjuk tror jag. Igår svettades och frös jag om vartannat och var väldigt trött. Fast allt det där kom på eftermiddagen/kvällen, på dagen var jag minsann på topp förutom att det gjorde ont i halsen när jag skulle svälja. Var ute på ringvägen i solskenet och njöt. Men sen när mormor och morfar kom för att hämta mig, mami och syrran klockan tre för att åka till Ikea så kändes det bara som att luften gick ur mig helt. Min energi bara försvann... Fast Ikea var roligt ändå, det är det ju alltid och jag fick minsann med mig några smågrejer hem. Väldigt fina stearinljus som heter Grödby (hur coolt är inte det!), ett fyrkantigt ljus, en byrå och en ram. På kvällen så monterade vi ihop byrån (jag sov på golvet), åt kebab och fikade.

Idag är det tjejmiddag med brudarna i Haninge vilket ska bli jätteroligt och det kan inte huvudvärk och ont i halsen stoppa mig från att göra! Om dom fortfarande vill att jag ska komma vill säga, men infektioner och allt. Efteråt är det tänkt att vi ska på fest men vi får se ifall jag börjar röra mig hemåt då istället. Det känns inte som att pälsen kommer vara på topp och då blir det inge kul för folk att träffa mig. Men det blir säkert bra ändå :)

2008-02-29 | 11:50:29 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback