Dag 3

Gårdagskvällen var väldans trevlig! Efter en träning där vår självaste tränare dissade oss och där vi fick ta tag i den själva på slutet så bar det iväg ner till mitt hem bondehålan med Sandy. Vrålhungriga som vi var blev det raka vägen in till köket för att värma på spagetti med köttförs&baconsås, MUMS! Vi satt och njöt av maten, duschade och begav oss sen ut på äventyr i natten. Kom hem vid två ungefär och gjorde oss iordning för sängen, trötta som vi var. Men när vi väl sen låg där så var man ju såklart superpigg så det blev en del tjatter innan sömnen återigen tog överhanden och vi somnade. Vi vaknade imorse vid tio och åt frukost och piffade lite. Jag skulle till tandläkarn för att laga ett hål vid 10 i 2 så vi tog bussen ner till halv 2 tåget så sandy fick resa hem till sig.

Det gick bra att laga själva hålet, men GUD vad obehagligt det är med borrar och grejer inne i munnen. Först fick jag pröva att borra utan bedövning men efter ett tag började det bli lite obehagligt så jag fick en spruta. Sen börjades det, det "riktiga" borrandet... Den första borren gick bra, den är ju så liten. Men den andra med ett jävla huvud på sig, OMG, hela min hjärna skakade! Just nu känns det som att jag hela tiden dreglar på högra sidan men annars är det lugnt. Stötte in i Elin på skoaffären också, trevligt trevligt. Hon är den enda jag sett från klassen det här lovet faktiskt. Vad gör jag för något egentligen?

Nu är det bara slappa som gäller, top model börjar om 25 minuter och det vill jag inte missa. Sen är det bara mys hemma som gäller ikväll också med Men in Trees och Top Model på tvschemat. Äntligen ska jag få titta på mina favoriter eftersom jag för en gångs skull är hemma en onsdagskväll.

Imorgon bär det av till Ikea med mami och syrran för att hitta en varsin byrå till oss. Vi har lite för mkt kläder nuförtiden så det får inte plats i dom nuvarande lådorna. Men Ikea är alltid så roligt så det ser jag verkligen fram emot. Hoppas bara att det inte kommer vara helt smockat, fast det är det väl alltid där?
Förresten, är det inte där man kan köpa korv för 5 kronor? :)

2008-02-27 | 15:40:01 | | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Pöölin

Japp japp, jag är minsann ute och flänger:D
Ses på stan;) som man brukar säga:D

2008-02-27 // 22:41:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback