Dag 2

Idag är det andra dagen på lovet och jag är trött. Jag fattar inte hur jag lyckas men igårkväll (natt) gick jag och lade mig halv tre. Inte så farligt tänker ni säkert, det är ju faktiskt lov. Idag vaknade jag kvart i tolv. Jätteskönt tänker ni säkert, det är ju lov. Men vad jag undrar är hur sjutton kan jag ändå vara trött?!

Idag så ska jag bara vara hemma och slappa! Kolla på lite film antagligen och läsa lite i min 632 sidor tjocka engelskabok måste jag göra också. Jag har bara till vecka 11 på mig att läsa ut den... Men sen ikväll kommer dagens höjdpunkt: träning! Och efter den ska den undersköna Sandy göra mig den äran att följa med mig hem och sova hos mig. Myspys på högsta nivå!

Något som är mindre mys är att jag ska till tandläkarn imorgon för att laga ett hål. Jag vill inte! Usch för att borra i tänderna, den låter så himla otäckt. Fast sandra kommer med och håller mig i handen och det är ju alltid något :)

2008-02-26 | 13:26:14 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback